Максим Ілюхін
Head of CX, Fedoriv agency, займається аналітикою і стратегією з 2015 року. Працює з великими обсягами даних, аналізує бізнес-процеси та будує CJM для досягнення бізнес-цілей клієнта та оптимізації клієнтського досвіду. Працював з такими клієнтами, як Дiя, Inventor, Rozetka, Bodo, Megogo.
КУПИТЬ БИЛЕТ
Андрій Федорів
Засновник і CEO Fedoriv group, креативної інвестиційної компанії, до складу якої входять: креативна агенція Fedoriv Agency, мультимедійний event space Fedoriv Hub, YouTube канал про бренди, бізнес і творчість Fedoriv Vlog,   бізнес-школа нової економіки SUPERLUDI,  робочий простір Kooperativ; агенція діджітал трансформацій Verter, контент агенція  HRONICA, благодійна фундація zholdak foundation. Автор освітнього курсу для власників бізнесу: BrandFather. Спікер і консультант з питань стратегії, маркетингу та інновацій. Входить до наглядових рад компаній Барком (Львів) і Riviera Villas (Київ). В минулому топ-менеджер міжнародних агентств: Adell Saatchi & Saatchi, Bates Ukraine, холдингу Video International Ukraine, керівник United Communications Group.
КУПИТЬ БИЛЕТ
Марина Авдєєва
Підприємець, керуючий акціонер страхової компанії "Арсенал Страхування". В 2019 і 2020 рр.  увійшла в ТОП-100 успішних жінок України за версією видання "Новий Час". Покинувши в 2012 р пост топ-менеджера іноземної страхової компанії, разом з партнерами почала розвивати власну компанію «Арсенал Страхування», перетворивши її в одну з найбільших страхових компаній України.  Ця історія увійшла у другу книгу бізнесмена Євгена Черняка «Принципи перших» про жінок-підприємців, яка планується до випуску у вересні 2020. Марина є популярним бізнес-спікером, виступаючи як на вузьких професійних, так і на масштабних бізнес форумах для широкого кола підприємців.  Область її експертності - масштабування і прибуткове зростання, операційна ефективність і якість сервісу в страхуванні. «Я в страхуванні вже 18 років, а перший мільйон заробила, коли мені було всього 27. Я прийшла в бізнес, тому що хотіла жити вільно.  А гроші - це шлях до свободи». 
КУПИТЬ БИЛЕТ
Михайло Рогальський
Співзасновник компанії Fintech Band, яка розвиває два банківські продукти: український Monobank і британський Koto, співзасновник Smartass.
КУПИТЬ БИЛЕТ
Юрій Ліщук
Директор з роботи із роздрібними мережами, Nielsen Україна. Більше 9 років успішного професійного досвіду в сфері FMCG-консалтингу, переговорів на вищому рівні продажів B2B з роздрібними мережами і виробниками товарів повсякденного попиту, побудови і керівництва різноманітними командами у різних країнах. У колі інтересів - стратегічний розвиток бізнесу і запуск нових великих даних і аналітичних рішень. Ключові галузі знань: стратегія маркетингу та просування, категорійний менеджмент, переговори на вищому рівні. Мислення, засноване на даних, здатність створювати бачення бізнесу і подавати приклад іншим.
КУПИТЬ БИЛЕТ
Оксана Кулікова
Chief Marketing & Digital Transformation Officer, ПСГ Ковальська. Chief Marketing & Digital Transformation Officer в Промислово-будівельної групи (ПСГ) "Ковальська". До приходу до Групи «Ковальська» Оксана Кулікова займала пост Head of Marketing, CRM & Ecommerce Metro Cash & Carry Україна. У минулому керувала маркетингом торгових інтернет-майданчиків Prom.ua, Tiu.ru, Satu.kz, Deal.by в країнах СНД, сформувала команду по маркетингу і розробила бренд-стратегію для Prom.ua - лідера ринку електронної комерції в Україні. З 2016 та 2017 років роках отримала 4 нагороди Effie Awards Ukraine, а також отримала визнання "Best Marketing Team in Retail" в 2017 році. Досвід в сфері маркетингу становить 16 років, у сфері Діджитал і електронної комерції - 14 років.   
КУПИТЬ БИЛЕТ
Катерина Ільченко
Катерина Ільченко, засновник першого в Україні нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge (www.neuro-knowledge.com).  20 років досвіду роботи в маркетингових комунікаціях, психотерапевтичну освіту і кілька років роботи з нейрофізіологічними інструментами і методиками сформували поглиблений погляд на особливості сприйняття та поведінки споживачів. Клієнтами агентства є компанії - лідери в різних галузях: ELDORADO, Epicentr-K, Моршинська, Nutricia, Moneyveo, OTP Bank, ТРК-Україна, Starlight Media та інші.  Інтереси: когнітивні і поведінкові науки, психологія сприйняття, комунікації.
КУПИТЬ БИЛЕТ
Массімо Джеларті
Ідейний натхненник, творець і шеф-кухар Gelarty ice-cream studio, людина, яка вчинила справжню революцію морозива у Києві.  Саме його команда вперше за всю історію представила Україну на міжнародному конкурсі авторського морозива Coppa del Mondo della Gelateria (Gelato World Cup). Справжнє морозиво без синтетичних добавок - це пристрасть Массімо, його натхнення і one love. Свою любов він вкладає в кожну з майже 100 оригінальних позицій в меню ресторану.
КУПИТЬ БИЛЕТ
Олександр Ткач
Керівник з управління клієнтським досвідом Vodafone. Випускник Дніпропетровського Національного університету ім. О. Гончара за спеціальністю технології та методи телекомунікації. 15 років працює в рекламі і маркетингу, з них 8 років в телекомі: продакт-менджмент тарифів і послуг, виведення на ринок нових продуктів, бренд-менджмент і просування, партнерські проекти та MVNO.  З 2018 року перейшов на іншу сторону барикад і продовжив вивчати клієнтський досвід, але вже очима клієнта.  Працює над поліпшенням якості і клієнтського досвіду на всіх рівнях в рамках групи компаній Vodafone Україна.  У списку досягнень -  запуск перших безлім інтернет тарифівдля мобільного зв’язку в Україні за тривалий тренд зростання і найвищий NPS компанії за останні три роки. Кар'єрні сходинки у компанії Vodafone Україна починав з контакт-центру, тому не з чуток знайомий з поняттям "клієнт". "Основне завдання зробити так, щоб клієнти залишалися щасливими і були готові принести більший дохід після взаємодії з компанією. 
КУПИТЬ БИЛЕТ
Тетяна Петруха
Експерт з клієнтського досвіду та побудови клієнтського сервісу, бізнес-тренер Erickson International; сертифікований тренер SQI (Service Quality Institute); учасник навчальних програм компанії Zappos; викладач сервісної програми для власників та керівників у LvBS (Львівській бізнес-школі); основна експертиза - створення сервісних команд. Улюблені джерела знань: Harvard Manage Mentor, Disney University. 
КУПИТЬ БИЛЕТ
Микола Марущак
Text
КУПИТЬ БИЛЕТ
Микола Марущак
Керівник цифрових проектів у компанії Porsche Ukraine
КУПИТЬ БИЛЕТ
Сергій Нішпал
Директор автоцентру Volkswagen
КУПИТЬ БИЛЕТ
Сергій Симонов
Директор з якості та клієнтського сервісу "Нова Пошта" з 2015 року. У  підрозділі, яким керує Сергій, об'єднані управління клієнтським сервісом, системою якості і контакт-центром. Сергій першим впровадив стандарт ISO 9001 в "Нова Пошта" та домігся 75% NPS. Раніше очолював напрямок операційного досконалості на одному з найбільших підприємств "Метінвесту". Закінчив Приазовський державний технічний університет і Донецький національний університет. 
КУПИТЬ БИЛЕТ
Наталія Шматько
Консультант консалтингового агентства lanka.cx, лектор курсу «Система управління кліентським досвідом» в «Будуй своє». Більше 15 років досвіду на керівних посадах в області управління якістю / операційної діяльності (логістика, телеком, банки, рітейл).  Досвід проведення майстер-класів з сервісу: «Побудова системи управління клієнтським досвідом або створення WOW-бантиків?», "Розробка і впровадження стандартів обслуговування», «Створення в компанії функції управління якісним сервісом», «Управління скаргами: відкрийте двері поліпшень в компанії». Досвід проведення партисіпатівной фасилітації володіння методологією Design Thinking, досвідом ведення проектів, згідно вимог PMO, знанням Agile-методологій, управління проектами.«Я - ФАНАТ СЕРВІСУ. Ділюся ЛИШЕ ТИМ, ЩО спробувати і застосовувати САМА. Тільки практика, тільки реальність».
КУПИТЬ БИЛЕТ
Олексій Волошин
Керівний менеджер Edem Resort Medical & SPA. Фанат української гостинності  і прихильник ідеї економічного розвитку України через туризм та гостинність.  Досвід роботи в готельному бізнесі 14 років. Розвивав Донбас Палас / Опера Київ / Рів'єра на Подолі / Лондонська Одеса / Вілла Олена Ялта.
КУПИТЬ БИЛЕТ
Дмитро Деркач
Випускник KIMO, має диплом юриста міжнародника і перекладача з англійської мови З 2004 по 2005 працював юристом в EY, з 2005 по 2012 - юристом в DLA Piper.  З 2012 року став співвласником «Планети Кіно». У 2017 році разом з партнером по «Планеті Кіно» і керівниками IT-департаменту «Планети Кіно» створили IT-компанію iwis. У 2019 запустили в роздріб попкорн Pumpidup. Захоплення - спорт, подорожі, гори, фотографія, streetwear, колекціонування рідкісних кросівок.
КУПИТЬ БИЛЕТ

КОД ПЕРШОКЛАСНОГО СЕРВІСУ

18 вересня 2020
KИЇВ | OFFLINE | ONLINE
БІЗНЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ
Customer Experience Management: код першокласного сервісу – це професійна крос-платформа, яка присвячується якісній взаємодії з клієнтами і надає змогу обмінюватись досвідом у галузі стратегій, інновацій, інструментів, які покращують клієнтський сервіс, а також уможливлює передчуття, усвідомлення і створення трендів в області CXM учасниками заходу.

Що допоможе бізнесу стати фінансово стійким в епоху New Normality – в період стрімких змін та короткого горизонту планування? Здатність зберігати клієнтів й гарантувати їм позитивний досвід. Що клієнт чекає від вашого бізнесу сьогодні? Ні, не рожевих поні в обіцянках wow-сервісу, а трьох ключових якостей – компетентності, адаптивності та інноваційності. Клієнт хоче, щоб ваша компанія існувала з ним в одному ритмі. І вам потрібно встигати за клієнтом, а в ідеалі – передбачати його поведінку й випереджати його бажання.

Для цього потрібно постійно оновлювати свою експертизу. Перетворення вимагають кардинальних змін, а не точкових поліпшень! СХ-стратегію неможливо створити один раз і назавжди, її необхідно адаптувати до мінливих умов ринку:

  • адаптувати бізнес-модель до нових трендів клієнтської поведінки;
  • замінити застарілі процеси і методи управління клієнтським досвідом з допомогою цифрових технологій;
  • головне – змінити звичне Клієнтоорієнований мислення на ЛЮДИОорієнтовне.
ЦІННІСТЬ ЗАХОДУ:
ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ
про сучасні моделі клієнтського досвіду у різних галузях на практичних кейсах та прикладах спікерів.
ВИ ЗРОЗУМІЄТЕ
що чекають клієнти від вашого бізнесу зараз і як передбачити поведінку споживачів на основі нових трендів.
ВИ ОТРИМАЄТЕ ІНСТРУМЕНТИ
трансформації бізнесу та методів управління як з точки зору стратегії і маркетингу, так і управління внутрішнім клієнтом.
ВИ ОТРИМАЄТЕ ВИГОДУ
з експертних виступів спікерів, щоб зробити ваш СХ-процес системним та ефективним.
ВИ СКЛАДЕТЕ КАРТУ СХ-РОЗВИТКУ
вашої компанії, щоб адаптувати сервісну стратегію під клієнта нового часу та досягти нового рівня взаємодії з клієнтами й підвищити ефективність бізнесу.
ВИ ВПРОВАДИТЕ
проривні СХ-моделі у створенні нових продуктів й послуг, дійсно цінних для клієнтів у новій економічній реальності.
АУДИТОРІЯ

Аудиторія конференції - це експерти, які готові зробити прорив у своєму бізнесі завдяки покращенню клієнтського досвіду, відповідають за фінансові показники та приймають ключові рішення у компанії.

СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ

Customer Experience Management: код першокласного сервісу

ПРО СПIКЕРА
Андрій Федорів
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО СПIКЕРА
Максим Ілюхін
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО СПIКЕРА
Марина Авдєєва
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО СПIКЕРА
Михайло Рогальський
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО СПIКЕРА
Юрий Лищук
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО СПIКЕРА
Оксана Кулікова
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО СПIКЕРА
Катерина Ільченко
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО СПIКЕРА
Массімо Джеларті
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО СПIКЕРА
Олександр Ткач
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО СПIКЕРА
Тетяна Петруха
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО СПIКЕРА
Микола Марущак
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО СПIКЕРА
Дмитро Деркач
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО СПIКЕРА
Сергій Симонов
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО МОДЕРАТОРА
Наталія Шматько
ВIДЕОЗВЕРНЕННЯ
БЛIЦ
ПРО СПIКЕРА
Олексій Волошин
ПРОГРАМА & ТАЙМIНГ

Customer Experience Management: код першокласного сервісу

8:30 - 9:30

Реєстрація учасників конференції CUSTOMER MANAGEMENT EXPERIENCE

9:20 - 9:30

Вітальне слово організаторів – компанії KA Group

9:30 - 12:00

БЛОК 1: ТРЕНДИ Й СТРАТЕГІЇ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ

9:30 – 10:10

ТЕМА: СХ-тренди: які з них зникнуть, а які виживуть у пандемію  


Юрій Ліщук,
Директор з роботи із роздрібними мережами, Nielsen Україна


10:10 – 10:40

ТЕМА: Надання персоналізованого досвіду роботи з клієнтами - одна з найбільших можливостей в сучасному бізнесі

Оксана Кулікова, Chief Marketing Digital Transformation Officer, ПСГ "Ковальська"


10:40 – 11:30

ТЕМА: Human ToolBox. Що потрібно знати про людську природу, щоб бути готовим до будь-яких змін

Катерина Ільченко,
Експерт з нейромаркетингу, засновниця нейромаркетингового агентства Neuro knowledge


11:30 - 12:00

Кава-брейк та нетворкінг

12:00 - 13:30

БЛОК 2: ВИХІД ЗА РАМКИ VS STANDARD

12:00 – 12:30

ТЕМА: Сервіс-лідерство.  Покроковий план створення залученої, клієнтоорієнтованої команди. Сучасна піраміда взаємин в команді. Основні навички сервіс лідера.  Зміни ролі Лідера в команді. Лідерство - сервіс - прибуток (Гарвардський ланцюжок).Три головні кола відповідальності керівника клієнтоорієнтованої команди.

Тетяна Петруха, Експерт з побудови сервісу для організацій з різних галузей, сертифікований тренер Service Quality Institute, учасниця навчальних програм ZAPPOS


12:30 – 13:30

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ НА ТЕМУ: Як утримувати баланс між інтересами бізнесу та інтересами клієнта: нові виклики посткризової реальності

Ключові питання:

  • Які складові сервісної стратегії пріоритетні в період турбулентності? Чого чекають від компаній клієнти?
  • Як змінилися вимоги та мотивація співробітників, щоб вони не втрачали свої сервісні скіли?
  • Які виклики в клієнтському досвіді чекають компанії в 2021 році?

  • Експерти дискусії:

  • Михайло Рогальський, співзасновник Monobank
  • Дмитро Деркач, співзасновник «Планета Кіно»
  • Олексій Волошин, СЕО Edem Resort Medical & SPA
  • Марина Авдєєва, керуючий акціонер «Арсенал Страхування»

  • Модератор дискусії – Наталія Шматько, консультант Lanka.CX

    13:30 – 14:30

    Бізнес-бранч та нетворкінг

    14.30 – 16.00

    СЕСІЯ 3: СX-ТРАНСФОРМАЦІЇ В ЕПОХУ НОВОЇ РЕАЛЬНОСТІ

    14:30 – 15:00

    ТЕМА: The future VoC is exciting = The future VoC is digital

    Олександр Ткач, 
    керівник з клієнтського досвіду, Vodafone


    15.00 – 15.30

    ТЕМА: Нова пошта: трансформація клієнтського досвіду в період панденоміки. Потреба безконтакту

    Сергій Симонов, директор з якості та клієнтського сервісу Нова Пошта 


    15.30 – 16.00

    ТЕМА: Digital Retail у автоіндустрії, або Як виграти у конкуренції за час, увагу та гроші клієнта

    Микола Марущак,
    Digital Solutions Project Manager Porsche Ukraine

    Вікторія Моргаленко,
    Директор з маркетингу холдингу Атлант-М Україна


    16.00 - 16.30

    Кава-брейк та нетворкінг

    16:30 – 18:00

    БЛОК 4: СUSTOMER EXPERIENCE ЧЕЛЕНДЖІ

    16:30 – 17:00

    ТЕМА: Теорія "відкритих дверей", або Де взяти ресурси для досягнення цілей у новій реальності

    Массімо Джеларті,
    Власник студії авторського морозива Gelarty


    17.00 – 18.00

    ТЕМА: CX як частина брендингу: робота з клієнтським досвідом — поточний must всіх брендів

    Андрій Федорів,
    Засновник і CEO FEDORIV GROUP, інвестор и Co-founder: Суперлюди, KOOPERATIV, автор BrandFather

    Максим Ілюхін,
    Head of CX Fedoriv agency, керівник студії клієнтського досвіду, центру дизайн-мислення KOOPERATIV

    18:00

    Офіційне завершення конференції
    ЦІНИ

    ОБЕРІТЬ КАТЕГОРІЮ УЧАСТІ

    Участь офлайн
    6 500 грн.
    5 500 грн.

    Пакет учасника
    Кава-брейки
    Бізнес-ланч
    Участь в розіграшах
    Фотозвіт конференції
    Презентації спікерів

    Участь офлайн
    + запис
    8 000 грн.
    7 000 грн.

    Пакет учасника
    Кава-брейки
    Бізнес-ланч
    Участь в розіграшах
    Фотозвіт конференції
    Презентації спікерів
    Запис виступів всіх спікерів

    Участь онлайн
    5 000 грн.
    4 000 грн.

    Відеотрансляція онлайн
    Презентації спікерів

    Участь онлайн
    + запис
    6 500 грн.
    5 500 грн.

    Відеотрансляція онлайн
    Презентації спікерів
    Запис виступів всіх спікерів

    ВИ ОТРИМАЄТЕ
  • свіжі ідеї клієнтського сервісу для свого бізнесу, які корисно синтезувати із досвіду компаній всіх галузей діяльності

  • чітке розуміння, з чого складається сучасний клієнтський досвід та як стати world class компанією у епоху нестримних змін

  • досвід, як будувати ефективний Сustomer Experience Journey у епоху цифровізації.
  • ЗВЕРНЕННЯ ЗАСНОВНИКА
    Олена Жупікова
    Засновник KA Group
    «Турбота про клієнтів закладена у саме серце всіх прогресивних та успішних бізнесів. І в умовах сьогоднішнього конкурентного ринку дуже привабливою здається гонитва за новими клієнтами.

    Проте, для підвищення прибутковості і рентабельності вашого бізнесу, вам краще оптимально сфокусуватися на утриманні існуючих клієнтів і формуванні лояльності з їхнього боку».
    Організатор заходу

    Customer Experience Management: код першокласного сервісу

    100 +
    МІЖНАРОДНИХ СПІКЕРІВ ПЕРШОЇ ВЕЛИЧИНИ
    150
    ТОП-МЕНЕДЖЕРІВ В РОЛІ СПІКЕРІВ
    150
    ПРОВЕДЕНИХ ЗАХОДІВ
    1000
    НАЦІОНАЛЬНИХ І МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ СЕРЕД НАШИХ КЛІЄНТІВ
    25 000
    ЗАЛУЧЕНИХ КЕРІВНИКІВ І ТОП-МЕНЕДЖЕРІВ
    ЯК ЦЕ БУЛО
    ПАРТНЕРИ
    ЗА ПІДТРИМКИ




    Бажаєте стати
    спонсором або партнером?
    Напишіть нам!
    ЕКСПОЗОНА
    Розташуйте стенд у виставковому просторі CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT
    і презентуйте свій бізнес преміальній цільовій аудиторії
    ВІДГУКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
    Участник:
    Скурідіна Наталія,
    експерт із якості Vodafone
    «Дуже сподобались виступи спікерів. Кожен виступ - чек-лист із практичних методів, які можна реалізовувати. Жоден спікер не повторювався, а, навпаки, спікери доповнювали один одного й доносили важливу й цікаву інформацію. Окреме спасибі компанії-організатору. Ви, як завжди, на висоті!»
    Участник:
    Філіпчук Юлія,
    засновник Jazz Dent Club
    «Часто відвідую конференції KA Group. CEM - одна із кращих конференцій із клієнтського досвіду в Україні! Багато практики, конкретних рекомендацій від спікерів - діючих топ-менеджерів компаній з інших галузей. Це допомагає побачити та усвідомити нові можливості. Велика вдячність команді за чіткість та прекрасну організацію. Я ваш клієнт - дуже лояльний!» 
    Участник:
    Дьяченко Марія,
    Meest China
    «Неймовірно сподобався захід за енергетикою та практичністю. Сильні спікери-практики, дуже корисний якісний контент, який підштовхнув до нових ідей. Це дійсно чудово тут бути - обов'язково відвідаю СЕМ наступного разу».
    Участник:
    Пригонюк Маргарита, керівник клієнтського
    центру Vodafone
    «Дуже корисний контент про емоційну взаємодію з клієнтом, досвід практичного використання BigData, а історія розвитку SV Design в ПУМБ підтвердила, що ми в компанії йдемо у правильному напрямку. Дякую за відмінну організацію івента, за розповідь про тренди у сучасному рітейлі. Із побажань: розвивайтесь! Ви круті!»
    Участник:
    Демченко Оксана,
    заступник директора «Датагруп»
    «Насичено та інформативно. Дійсно є над чим замислитися, що виправити та вдосконалити. Подяка спікерам за цінні підказки. Обов'язково будемо впроваджувати отримані на СЕМ нові ідеї у своїй роботі та ділитися знаннями із колегами».
    Участник:
    Дідиченко Наталя,
    UTEC Group
    «Дуже рада, що в Україні є такий бізнес-захід, як конференція Сustomer Experience Management. Абсолютно практичний контент. Жодної реклами своїх компаній - це цінне! Особливо сподобалась спікер Ганна Зотова із Good Wine. Вразив емоційний майстер-клас Ярослава Заблоцького та незвичайна доповідь Максима Плахтія з компанії Karabas.ua. Була приємно вражена тим, що стільки експертів в Україні зайняті клієнтським сервісом».
    МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
    Kiev Event Hall